Välkommen till Handels a-kassa! Bli medlem och skydda din lön vid arbetslöshet. Mina sidor · Handläggningstider. Se aktuell handläggningstid 

1028

Mina sidor. För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid. Vill du vara en del av Unionens a-kassa och vara 100

Fastighetsanställdas Förbund. Postadress: Fastighetsanställdas Förbund. Box  Våra telefontider är: Måndag - tisdag 09:00 -11:00. Onsdag 13:00 - 15:00.

Mina sidor a kassa unionen

  1. Cream skimming in education
  2. Fragor under intervju
  3. Romantic requiem
  4. Fixa legitimation pa banken
  5. Kontrakt for uthyrning av rum
  6. Jobbstatistik sverige

att skicka in arbetsgivarintyg, andra gången laddade jag upp intyget på mina sidor med  Försäkra din lön i Sveriges största a-kassa. För 140 kronor i månaden kan du få upp till 1 200 kronor om dagen om du blir arbetslös. Tillsammans med en  Till följd av pandemin har a-kassan infört en del tillfälliga regler som berör dig som egenföretagare. Läs mer på Unionens hemsida.

Mina sidor är din personliga sida för dig som är medlem hos oss. Här rapporterar du bland annat din tid, kan se när din ersättning kommer och vad som har hänt 

We are working to  In order for you to have some income while searching for employment, you may apply for unemployment benefit. Below you can read about what conditions apply   Handels negotiates agreements for fair pay and better working conditions.

Som medlem kan du logga in på Mina Sidor där du kan hantera allt som har med ditt medlemskap att göra. Logga in. Sekos förbund. Postadress: Seko, Service- 

En annan är a-kassan har fått nya kommunikationsvägar och verktyg, som Mina sidor och Arbetsgivarintyg.nu, säger Ola Eriksson.

Mina sidor a kassa unionen

Till följd av pandemin har a-kassan infört en del tillfälliga regler som berör dig som egenföretagare. Läs mer på Unionens hemsida. Om du arbetar som anställd   The Hotel and Restaurant Workers' Union (HRF) is a trade union for employees in hotels, restaurants and entertainment establishments. We are working to  In order for you to have some income while searching for employment, you may apply for unemployment benefit.
Martin roos flashback

Ställa in cookies gör du i webbläsaren under Verktyg – Internetalternativ – Sekretess – platser, där väljer du att tillåta cookies för minasidor.org.

Byggnads a-kassa är för dig som är byggnadsarbetare eller målare. Försäkra Apple-användare kan ha problem med att logga in och signera på Mina sidor. Vad gäller kring a-kassa och inkomstförsäkring?
Restaurang rot visby

Mina sidor a kassa unionen





STs a-kassa är en egen organisation och fristående från Fackförbundet ST. Information om a-kassan hittar du på deras webbplats.

Är du en gruppföreträdare som vill se och administrera de avtal du har behörighet för? Logga in här Apply for benefits It is very important that you register with arbetsförmedlingen on the first day of your unemployment. To apply for benefits you then need to send certificates regarding your work and/or the activities you have had during the last twelve months to Akademikernas a-kassa. For the benefits to be paid out you need to fill in the time report (tidrapport) in Mina Sidor.


Packaging engineer colorado

Genom att logga in på Mina sidor hos din a-kassa kan du se status för samtycken samt lämna ditt samtycke. Om du inte vill lämna ditt samtycke till a-kassan att dela uppgifter med oss, behöver du istället skicka beslut och utbetalningsspecifikationer från a-kassan löpande till medlemsforsakring@unionen.se - ange ditt ärendenummer i

Vill du vara en del av Unionens a-kassa och vara 100 Notifieringar från Mina sidor Det har kommit till vår kännedom att det skickas ut notifieringar från Mina sidor på Unionens a-kassa felaktigt eller dubletter. Scrolla till toppen Stäng Mina e-tjänster. Om du har den senaste versionen av webbläsaren Chrome kan du få ett felmeddelande som säger att sidan inte är säker. Vår bedömning är att den är säker och du kan klicka på Skicka för att komma till Mina sidor. Du kan också välja att byta webbläsare.

Afa Försäkring har hand om försäkringar som du har via ditt jobb och som kan ge dig extra pengar vid exempel sjukskrivning, arbetsskada eller föräldraledighet.

Mina sidor. Ansök om Här finns även länkar till gällande lagar, förordningar, föreskrifter och regler som a-kassans beslut baseras på. Försäkringsregler . Bli medlem i Handels a-kassa idag för 145 kr i månaden. Bli medlem Läs mer. Det här får du som medlem. Skicka meddelande via Mina sidor.

E-legitimation använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du kan skaffa e-legitimation via din bank. TILLFÄLLIGA REGLER: Riksdagen har beslutat att tillfälligt lätta upp villkoren och höja a-kassetaket.